Giulietta - Мотори - Alfa Romeo Makedonija

Giulietta

 Alfa Romeo Makedonija

Giulietta

МОТОРИ НА БЕНЗИН

ТЕХНИЧКИ СПЕЦИФИКАЦИИ:

  • 1.4 Turbo Petrol 105 КС :Бр цилиндри: 4,
  • Моќност: 77 kW (105 КС)
  • – Вртежен момент Nm – вртежи во минута: 206 – 1750
  • – Менувач на брзини: 6 брзини
  • – Капацитет (cm3): 1368
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на вртежен момент (ДИНАМИЧЕН): 77 (105) на 5000
  • – Максимален вртежен момент: Nm (kgm – EC) на вртежи/мин (СТАНДАРДЕН): 206 (21) на 1750
  • – Максимален вртежен момент (kgm – EC) на вртежи/мин (ДИНАМИЧЕН): 206 (21) на 1750
  • – Максимална брзина: (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 10.6
  • – Потрошувачка на гориво: урбано возење и циклус: (l/100 km): 8.3
  • – Надвор од град возење (l/100 km): 5.3
  • – Комбиниран циклус (l/100 km): 6.4
  • – Испуштање на CO2 g/km: 148
  • – Класа на заштита на околината: Euro 6.

Бензински мотор кој ги задржува своите перформанси и ефикасност типични за сите возила во рамките на Alfa Romeo моторите, со значително намалена потрошувачка на гориво и емисија на гасови. Ревидираната верзија на 120 КС 1.4 Turbo Petrol има капацитет да испорача 105 КС на 5000 вртежи / мин и 206 Nm со максимален број на вртежи/мин од 1750 додека потрошувачката на гориво и емисијата остануваат на 6.4 l/100 km и 148 g/km. Исто така, благодарејќи на Start&Stop системот, моторот е автоматски стопиран секогаш кога возилото е застанато.


  • 1.4 Turbo Petrol 120 КС: Бр цилиндри: 4, во линија
  • – Моќност: 88 kW (120 КС)
  • – Максимален вртежен момент Nm – rpm: 215 – 2500
  • – менувач на брзини: 6 брзини – Капацитет (cm3): 1368
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на вртежи/мин (ДИНАМИЧЕН): 88 (120) на 5000
  • – Максимален вртежен момент: Nm (kgm – EC) на вртежи/мин (НОРМАЛЕН): 215 (22) на 2500
  • –Максимален број на вртежи: Nm (kgm – EC) на вртежи/мин (ДИНАМИЧЕН): 215 (22) на 2500
  • –Максимална брзина (km/h): 195 – 0-100 km/h (s): 9.4
  • – Потрошувачка на гориво: Урбан циклус (l/100km): 8.3
  • – Надвор од град (l/100km): 5.3
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 6.4
  • – Испуштање на CO2 g/km: 148
  • – Класа во поглед на заштита на околината: Euro 6

Идеален мотор за оние кои се во потрага по автомобил за лесно справување со градскиот метеж, а воедно и одржување на минимално ниво на тековни трошоци. Турбо моторот овозможува брз и навремен одговор дури и при мали брзини, додека Start&Stop системот овозможува дополнителна заштеда на потрошувачката, како и спречување на драстичното испуштање на штетни материи, без притоа да ја нарушува удобноста или безбедноста за време на возењето.


  • 1.4 Turbo MultiAir 170 КС: Бр цилиндри: 4, во линија
  • – Моќност: 125 kW (170 КС)
  • – Вртежен момент Nm – rpm: 250 – 2500
  • – Менувач на брзини: 6 брзини
  • – Капацитет (cm3): 1368
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на вртежи/мин(ДИНАМИЧЕН): 215 (125) на 5500
  • –Максимален вртежен момент Nm (kgm – EC) на вртежи/мин (ДИНАМИЧЕН): 230 (23.4) на 2250
  • – Максимален вртежен момент Nm (kgm – EC) на вртежи/мин (ДИНАМИЧЕН): 250 (25.5) на 2500
  • – максимална брзина (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.8
  • –Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 7.6
  • –Надвор од град возење (l/100km): 4.6 –Комбиниран циклус (l/100km): 5.7
  • –Испуштање на CO2 g/km: 131
  • Класа во поглед на заштита на околината: Euro 6

Микс од технологија, кој ги поврзува високите нивоа на перформанси и ниската потрошувачка на гориво, во соодветната класа на бензински мотори со вакви мерни единици на моќност. Станува збор за флексибилен мотор полн со живот, опремен со Start&Stop систем, потрошувачка на гориво и нивоа на емисија на издувни гасови кои повеќе отсликуваат дизел мотор отколку бензинец, со моќни единици (4.6 l/100 km во рамките на возењето надвор од град и 131 g/km испуштање на CO2.


  • 1.4 Turbo Petrol MultiAir 170 КС TCT: Без цилиндри: 4
  • –Капацитет (cm3): 1368
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 125/170 на 5500 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (НОРМАЛЕН): 230 (23.4) на 2250 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 250 (25.5) на 2500 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.7
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 6.6
  • – надвор од град(l/100km): 4.3
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 5.1
  • – Испуштање на CO2 g/km: 119
  • – Класа според заштита на околина: Euro 6

Ефикасноста на моторот 170 КС 1.4 Turbo petrol MultiAir се спојува со оној на Alfa TCT со автоматска трансмисија. Техничката комбинација на овие две компоненти нуди врвност во поглед на перформанси, потрошувачка на гориво и испуштање на штетни материи, кои се подобрени во споредба со верзијата со рачен менувач на брзини.


  • 1.750 Turbo бензинец 240 CV TCT: Без цилиндри: 4
  • – Капацитет (cm3): 1750
  • – Максимален број на вртежи (КС-EC) на rpm : 340 (34,6) на 2000 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 244 – 0-100 km/h (s): 6,6
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 9,8
  • – надвор од град(l/100km): 5,3
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 7,0
  • – Испуштање на CO2 (g/km): 162
  • – Класа според ниво на заштита на околината: Euro 6

Благодарејќи на користењето на лесни материјали како што е алуминиумот, а воедно и на комбинацијата со автоматска трансмисија на Alfa TCT со вклучен Launch Control систем, овој мотор ѝ овозможува на Giulietta Quadrifoglio Verde да постигне забрзување од 0 па сè до100 km / h за само 6,6 секунди.

ДИЗЕЛИ МОТОР

ТЕХНИЧКИ СПЕЦИФИКАЦИИ:

  • 1.6 JTDM 105 КС: Бр цилиндри: 4, во линија
  • – Моќност: 77 kW (105 КС)
  • – Број на вртежи Nm – rpm: 320 – 1750
  • – Менувач на брзини: 6 брзини
  • – Капацитет (cm3): 1598
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на rpm (DYNAMIC): 77 (105) на 4000 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (НОРМАЛЕН): 280 (28.5) на 1500 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 320 (32.6) на 1750 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 11.3
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 5.5
  • – надвор од град (l/100km): 3.7
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 4.4
  • – Испуштање на CO2 g/km: 114
  • – Класа според заштита на околина: Euro 5

Флексибилен и штедлив дизел мотор кој просто зачудува со неговата брза реакција, комбинирана со многу мала потрошувачка на гориво. верзија на мотор посветена на оние што се во потрага на автомобил со карактер и свој посебен стил.


  • 2.0 JTDM 150 КС: Бр цилиндри: 4
  • – Моќност (cm3): 1956
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 110/150 на 3750 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (NORMAL): 320 (32.5) на 1500 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 380 (38.7) на 1750 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 210
  • – Забрзување (1 особа + 30kg) 0-100 km/h (s): 8.8
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 5.0
  • – надвор од град(l/100km): 3.7
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 4.2
  • – Испуштање на CO2 g/km: 110
  • – Класа според ниво на заштита на околината: Euro 5+

Новиот мотор 2.0 JTDM 150 КС со Start&Stop систем како стандардна опција е врвот во сопствената категорија во поглед на вртежи и перформанси на забрзување од една страна, како и ниска потрошувачка од друга. Со своите посебни карактеристики, 2.0 JTDM 150 КС е мотор со најдобар сооднос на потрошувачка/перформанси, во рангот на мотори со моќност од 130 до 150 КС..


  • 2.0 JTDM 170 КС: Број на цилиндри: 4 во линија
  • – Моќност: 125 kW (170 КС)
  • – Број на вртежи Nm – rpm: 350 – 1750
  • – Менувач на брзини: 6 брзини – Капацитет (cm3): 1956
  • – Максимална моќност kW (КС-EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 125/170 на 4000 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (НОРМАЛЕН): 320 (32.5) на 1500 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 350 (35.6) на 1750 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 8.0
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 5.8
  • – надвор од град(l/100km): 4.1
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 4.7
  • – Испуштање на CO2 g/km: 124
  • – Класа според ниво на заштита на околината: Euro 5

Специјално дизајнирана за оние кои најмногу го користат својот автомобил на автопати или пак посакуваат врвни перформанси од дизел мотор. Овој мотор на автомобилот му ги нуди најдобрите перформанси во својата категорија, одлична флексибилност при возење и најниска потрошувачка на гориво, како и ниво на испуштање на штетни материи во класата на автомобили со идентична моќност. Оваа верзија успева во себе да ги обедини одличната динамичност и перформанси на моторот, со максимална удобност, корисност и употребливост.

LPG МОТОР

ТЕХНИЧКИ СПЕЦИФИКАЦИИ:

  • 1.4 Turbo бензин LPG 120 КС: Бр цилиндри: 4 во линија
  • – Моќност: 88 kW (120 КС) – Број на вртежи Nm – rpm: 206 – 1750
  • – Менувач на брзини: 6 брзини – Капацитет (cm3): 1368
  • – Максимален број на вртежи kW (КС-EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 88 (120) на 5000 rpm
  • –Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 206 (21) на 1750 rpm
  • – Максимален број на вртежи Nm (kgm – EC) на rpm (ДИНАМИЧЕН): 206 (21) на1750 rpm
  • – Максимална брзина (km/h): 195
  • – Потрошувачка на гориво: Урбано возење (l/100km): 8.5 (БЕНЗИН) – 10.9 (LPG)
  • – надвор од град(l/100km): 5.2 (БЕНЗИН) – 6.8 (LPG)
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 6.4 (БЕНЗИН) – 8.3 (LPG)
  • – Комбиниран циклус (l/100km): 149 (БЕНЗИН) – 134 (LPG)
  • – Класа според нивото на заштита на околината: Euro 5

1.4 Turbo моторот на бензин и LPG го овозможува истиот број на вртежи, моќност и сигурност како и моторот на бензин, комбинирано со редуцирани тековни трошоци, трошоци за одржување и пониско ниво на емисија на штетни гасови, пониски во споредба со еквивалентот со бензин верзија. Снабдувањето со гориво на моторот, постигнато за време на користење на секвенцијалниот Multipoint систем, го прави процесот на префрлање од бензин на LPG незабежлив и брз. Моторот е првично снабден со бензин, а потоа автоматски се префрла на LPG, додека перформансите во делот на забрзувањето и реакција на моторот остануваат непроменети. Специјалниот прекинувач на централниот тунел овозможува слобода во бирањето на начинот на снабдување со гориво. Двата постоечки резервоари гарантираат опсег до 1400 km. Моторот е автоматски снабден со бензин кога резервите со гориво ќе почнат да се намалуваат.