Giulia GTA: легендата се симнува на пат
Алфа Ромео ја претставува новата Giulia GTA пред меѓународниот печат во Центарот за експерименти во Балоко, Верчели. Овде легендарното првороденче беше развиено од Аутоделта: Giulia GTA од 1965 година, „Gran Turismo Alleggerita“ која собираше спортски успеси низ целиот свет.
Инспирирана од еден од најуспешните модели во 111-годишната историја на Алфа Ромео, новата Giulia GTA претставува врвен израз во однос на стилот, механиката и уживањето во возењето.
Giulia GTA е опремена со Алфа Ромео 2.9 V6 Bi-Turbo мотор зголемен на 540 КС, чија специфична моќност од 187 КС/литар е најдобра во класата. Благодарение на огромната примена на ултралесни материјали, вкупната тежина е намалена до 100 кг во споредба со Giulia Quadrifoglio, а забрзувањето од 0 до 100 km/h е подобрено и сека изнесува само 3,6 секунди.
Покрај тоа, развиени се и специфични технички решенија за аеродинамиката, шасијата и управувањето. Проектот ги искористи вештините на Заубер Инженеринг и возачите на Формула 1 тимот Алфа Ромео Расинг ОРЛЕН Антонио Џовинаци и Кими Рикиканен.
Меѓу новитетите, новите тркала од 20 инчи со фиксирање на еден мутер, за прв пат на седан, и новиот централен издувен систем Акрапович во титаниум, со единствен звук.
Постојат неколку можности за прилагодување во рамките на понудата што потсетува на духот на Giulia GTA од 1965 година: од каросеријата дизајнирана од дизајнерите на Центарот за стил Алфа Ромео до боите на бројни детали, како што се клештите на кочниците, во внатрешноста, ролбарот, појасите и шевовите.
Затоа, изборот на Giulia GTA ги отвора вратите на посебно искуство на клиентите, проект кој ги истражува колекционерските збирки како и значајните достигнувања на патеката: 500 нумерирани возила посветени на пазарот на ЕМЕА.
Процес посветен на продажбата и услугите по продажбата, со ексклузивен „пакет за искуство“, кој вклучува кацига Бел во специјално издание GTA, специфична церада за автомобилот Goodwool и ексклузивни услуги. Комплетната тркачка облека на Alpinestars ќе биде достапна и на GTAm.
Во Балоко беше претставен на меѓународниот печат и тестиран автомобилот Алфа Ромео Giulia GTA, исто така во „екстремната“ конфигурација на GTAm, што оживува една од легендите на автомобилизмот, истовремено и пресвртница во историјата на брендот: Giulia GTA на 1965 година. Затоа што станува збор за автентично враќање на корените на брендот роден пред 111 година, оние што тонат во светот на перформансите и грандиозните турнеи, давајќи му го животот на моделот што претставува максимален израз на единствената способност на Алфа Ромео да комбинира стил и спортски. Неговото официјално деби можеше да се случи само на поранешните работилници „Автоделта“, во Експерименталниот центар на Балоко (Верчели), каде што е роден Giulia Sprint GTA во 1960-тите, еден од најуспешните автомобили во историјата на Алфа Ромео. Развојот и тестирањето на сите автомобили на Алфа Ромео се одвива на ова место, изградено пред 60 години, со површина од 6 квадратни километри, 27 различни кола на вкупно 80 километри. И токму тука, новинарите имаа можност да го тестираат новиот суперавтомобил на Алфа Ромео, а потоа да ги оценат неговите квалитети на патот во панорамска надворешна рута што, од селата во Верчели, води преку височините на моренската стаклена градина на Ивреа, до езерото Вивероне.
За моделот накратко
Giulia GTA е веднаш препознатлив автомобил благодарение на ексклузивните естетски и функционални одлики, потврдувајќи дека не станува збор за испробување на стилот, туку за автомобил со високи перформанси, произлезен од сериски модел, исклучителната Giulia Quadrifoglio. Благодарение на огромното усвојување на ултралесни материјали, Giulia GTA има корисно намалување на тежината до 100 кг во споредба со Giulia Quadrifoglio и е опремен со подобрена верзија на моторот Алфа Ромео 2.9 V6 Bi-Turbo 540 КС со специфична моќност од 187 КС/l, најдобар според вредноста во класата, и е способен да даде извонредни перформанси и во однос на времето на кругот на патеката и во забрзувањето. Со системот Launch Mode, забрзувањеѕо од 0-100 km/h е само 3,6 секунди.
Инженерите на Алфа Ромео работеа на подобрување на аеродинамиката и управувањето, но пред сè на намалување на тежината: истите упатства се следат за Giulia GTA од 1965 година. Јаглеродни влакна и композитни материјали.
Аеродинамиката е специјално дизајнирана за да ја зголеми силата downforce. Во ова решене се гледа техничкото знаење кое доаѓа директно од Формула 1, благодарение на синергијата со Sauber Engineering. Задачата им е доверена на аеродинамичните додатоци, на новиот заден спојлер, прилагодлив во четири позиции во случајот на GTAm и на активниот преден сплитер, отстранлив за употреба на патеката до 40 mm на GTAm. Исто така, развиени се и централниот издувен систем Акрапович, интегриран во задниот дифузер од карбонски влакна, како и тркалата со еден мутер од 20 инчи, за прв пат на седан, во комбинација со специјално избрани гуми Michelin Pilot Sport Cup 2 Connect. Аеродинамичкото истражување во ветерниот тунел не беше ограничено на аеродинамичките додатоци, туку го вклучи и подвозјето, задржувајќи се и на убавиот изглед, што беше предмет на посебен развој. GTA и GTAm користат нов специфичен извелкувач, кој може да го зголеми ефектот на земја на автомобилот и затоа гарантира одлично држење на патот при голема брзина. Особено, на Giulia GTAm, понаполнетата аеродинамичка конфигурација е во состојба да развие тројно оптоварување во споредба со Giulia Quadrifoglio, што веќе претставува репер во неговиот сегмент.
Управувањето е подобрено со проширувањето од преку 25 мм на предниот и 50 мм задниот препуст во споредба со верзијата Quadrifoglio и со развивањето на специфичната поставеност на суспензијата (двојни вилушки напред, независна мултилинк позади). Благодарение на специфичната поставеност на суспензијата и управувачот, се добива поголема брзина при влез во свиоци и подобрување на стабилноста без да се наруши удобноста во секоја ситуација.
Конечно, што се однесува до перформансите, моторот Алфа Ромео 2.9 V6 Bi-Turbo направен целосно од алуминиум, со капацитет да испорача 510 КС на Giulia Quadrifoglio, на Giulia GTA достигнува моќност од 540 КС благодарение на прецизниот развој и калибрирање на инженерите на Алфа Ромео, и ревидираниот проток на ладење на клиповите, како и на дизајнот на клипњачите. Покрај тоа, зголемена е циркулацијата на воздухот во разладните кола на моторот и менувачот.
За ваков ексклузивен модел, брендот создаде широк спектар на прилагодувања кои имаат за цел да го направат искуството, со купување на овој суперавтомобил, уникатно, вклучително и „experience package“, кој содржи кацига Bell со специјален дизајн GTA, потоа церада за возилото од специфична Goodwool и посебни услуги. Комплетната тркачка облека на Alpinestars ќе биде достапна и на GTAm.
Единствен и функционален дизајн кој го надминува времето
Меѓу одликите кои отсекогаш ја разликувале креацијата на Алфа Ромео, е и уникатниот дизајн во светот што доаѓа од вештата комбинација на форма и функција. Всушност, стилот на автомобилот мора да одговара на висок стандард на убавина, којшто може да го надмине неповратното минување на времето, а истовремено да има функционален карактер способен да ја фаворизира аеродинамичката и механичката ефикасност. Правило кое својот максимален израз го наоѓа во новата Giulia GTA каде што преку специфични интервенции и на надворешноста и на ентериерот, засилена е агресивната природа на верзијата Quadrifoglio, од која произлегува.
Однадвор, решителна предница којашто ја изразува целата моќ што ја ослободува моторот, со нови поголеми отвори за воздух и технички елементи од карбон кои прават естетско прецизно покривање на одредена функција. Дури и иконскиот „Триаголник“ е екстремен, но притоа не ја заборава ДНК-та на Алфа Ромео; преку која се навраќаме на почетоците на Ф1, периметарот на штитот служи за оптимизирање на ладењето и во исто време станува типична карактеристика на марката. Во долниот дел е редизајниран активниот сплитер, кој исто така беше поставен на Giulia Quadrifoglio, но кој денес на GTAm е дополнително зголемен со надолжно прилагодување од 40 mm за да се обезбеди совршена рамнотежа со задниот дел. На задниот дел, особено на GTAm, главна улога добива големиот спојлер кој, благодарение на неговиот аеродинамичен профил и 4-тата позиција на прилагодување (ниско-високо извлекување) на централниот дел, овозможува исто така правилен аеродинамичен баланс на автомобилот. Тука е и карбонското странично подвозје, проширениот преден калник и заштитната карбонска обвивка на лакот на задното тркало, кои му даваат „впечатокот за големината“ на автомобилот, со имиџ на моќ и динамика. Новите 20-инчни тркала со фиксирање на еден мутер се соодветно дизајнирани за најдобра комбинација на стилот и леснотијата и со тоа да се гарантира најдоброто целокупно управување на автомобилот. Типично решение меѓу единечните седишта во Ф1, единствено кај патничките седани на пазарот.
Ентериерот е јасно инспириран од светот на трките. Се истакнуваат целосните тапацири во Алкантара® на таблата, панелите на вратите, плафонот, страничните столбови и тапацирот на централното седиште. Овој скапоцен материјал му овозможува на возачот правилен зафат и ги намалува типичните рефлексии на контролната табла и другите пластични делови. Уште пообемна е употребата на Алкантара® на верзијата GTAm, каде што елиминирањето на задните седишта остава простор за целосно тапацирана „лулка“, во која се издвојуваат специфични форми дизајнирани за одложувањер на кациги и апарат за гаснење пожар. Новите мат карбонски влошки изразуваат техничка и естетска префинетост, давајќи му препознатливост на новиот ентериер, кој на GTAm се разликува не само поради ролерот, туку и затоа што ги нема панелите на задните врати и отворањето на предните врати со таканаречените „јамки за влечење“ наместо рачката, со бои што одговараат на појасите со 6 точки SABELT, што е уште еден допир инспириран од светот на трките.
Извонреден сооднос тежина/моќност
Но, само моќноста сама по себе не е доволна за да се гарантираат извонредни перформанси. Исклучително прецизна изработка со цел да се „олесни“ автомобилот, доведена до крајност: намалувањето на тежината достигнува до 100 килограми благодарение на примената на лесни материјали, како што се јаглеродни влакна за предниот штит, предните браници и вметнувањата во лаковите на задните тркала, специфичните спортски седишта со монокок од карбонски влакна, интервенции што додаваат на веќе присутните елементи на Giulia Quadrifoglio, како што се покривот, капакот на моторот и предното вратило. Широка употреба на алуминиум за моторот, вратите, суспензиите и различните композитни материјали за многу други компоненти: на GTAm употребата на поликарбонат за страничните и задните прозорци дополнително придонесува за олеснување. Комбинацијата на олеснување и зголемена моќност до 540 КС доведува до извонредни перформанси. Благодарение на системот Launch Mode, хронометарот застанува на само 3,6 секунди при забрзување од 0 до 100 km/h. За разлика од GTA, Giulia GTAm обезбедува двосед конфигурација со задена рол-бар, но останува хомологирана за користење на пат. Во верзијата GTA, со иста моќ, Giulia нуди пет седишта: вистински суперавтомобил што може да се користи заедно со семејството.
Ф1 аеродинамика благодарение на скапоценото техничко знаење на Sauber Engineering
Аеродинамиката е фактор врз кој техничарите на Алфа Ромео беа во можност да сметаат на стручноста и способноста на Sauber Engineering. Швајцарската компанија, со 50-годишно искуство во мотоспортот, вклучувајќи 27 години во Ф1, се здоби со продлабочено знаење за аеродинамиката благодарение на сопствениот тунел на ветер, еден од најнапредните во Европа. Тимот на Sauber активно учествуваше во дизајнирањето, изработката на прототипи и производството на аеродинамичните компоненти на новата Giulia GTA. Благодарение на рачно прилагодливите преден сплитер и задното аерокрило, Giulia GTAm е во можност да го прилагоди аеродинамичкото оптоварување на која било патека, според желбата на возачот. GTA и GTAm исто така имаат корист од новиот специфичен извлекувач способен да го зголеми ефектот на земјата на автомобилот и затоа гарантира одлично држење на пат при голема брзина. Giulia GTAm, пак, е во состојба да се развие двојно повеќе од оптоварувањето во споредба со Giulia GTA, па дури и тројно во споредба со Giulia Quadrifoglio: бројка од апсолутна важност што сведочи за одличната работа на техничарите Алфа Ромео и Sauber. Во овој дел од работата беа вклучени и двајцата возачи на Ф1-тимот Антонио Џовинаци и Кими Раиканен, кои зедоа активно учество во некои тест сесии на патеката, за време на кои дадоа вредни информации, особено за аеродинамичките компоненти и управувањето со болидот.
Суперавтомобил по мерка
Сепак, задоволството да се поседува автомобил како Алфа Ромео Giulia GTA не лежи само во неговите исклучителни перформанси, туку и во неговата ексклузивност. За ова, Алфа Ромео подготви ексклузивен и посветен процес при купување, кој предвидува директна врска на купувачот со претставник на марката. Ексклузивноста е нагласена и со „experience package“, вклучително и шлем Bell во специјална изработка GTA со наменски сериски број, специфична церада за автомобилот „Goodwool“ во боја која одговара на бојата на автомобилот, што може да се прилагоди по барање и ексклузивно по – продажни услуги. Комплетната тркачка облека на Alpinestars ќе биде достапна и на GTAm. Софистицирана палета на прилагодувања е исто така достапна за да го направат уникатно доживување при купувањето на овој супер автомобил. Провесот започнува со изгледот развиен директно од Центарот за стил на Алфа Ромео, кој се повикува на историјата и го обезбедува најдоброто од победите и иконографијата на Алфа Ромео: предниот дел што се карактеризира со историска бела или пастелна окерова „маска“ е секако првиот елемент на разликување што, во комбинација со надолжните ленти на кровот и задната врата и иконографските елементи на логото Алфа Ромео, како што се Croce и Biscione на капакот на моторот, веднаш асоцираат на трките. Индивидуалните купувачи можат да побараат еден од предложените изгледи за нивниот автомобил, вклучувајќи и верзија со италијанско знаме, верзија со окер боја Lipari, како и понатамошни можности за избор на страничен број на вратата по желба. За оние кои не треба да изберат обични лајсни, Giulia GTA и GTAm се достапни во црвена Еtna, Trofeo бела и Montreal зелена, палета на бои што му оддаваат ппризнание на италијанското знаме. Понатамошното ниво на прилагодување се однесува на изборот на боја на клештите на кочниците, вклучително и нова златна боја, а во внатрешноста на шипката, појасите и шевовите.
GTA и Autodelta, комбинација богата со историја и спортски успеси
Акронимот GTA означува „Gran Turismo Alleggerita“ и е создаден во 1965 година со појавата на Giulia Sprint GTA, специфична верзија изведена од Sprint GT, поставена за спортска хомологација и претставена на Саемот за автомобили во Амстердам истата година. Каросеријата на Giulia Sprint GT беше заменета со идентична во алуминиум, за вкупна тежина од 745 кг наспроти 950 кг на патничката верзија. Втората модификација се однесуваше на моторот со двојна брегатса осовина и 1570 cm3, кој во конфигурацијата на патнички автомобил, со двојно палење, достигна извонредна моќност од 115 КС. Техничарите на Аутоделта, првиот ред на официјалното „Одделение за трки“ на Алфа Ромео, го избраа за референтен автомобил за категоријата Тouring и го развија до максимална моќност од 170 КС. Успехот на натпреварите беше непосреден: три последователни „Challenge Europeo Marche“, десетици национални шампионати и стотици единечни трки низ целиот свет. И враќањето на имиџот на гамата беше исто така значајно: Giulia Sprint GTA всушност, најдобро го изразуваше тврдењето „една победа на ден со патнички автомобил“. Оттогаш, GTA влезе во колективната фантазија како неоспорна икона на спортскиот дух на Бишоне, а силата на акронимот ја поттикна јавноста да се идентификува со GTA, најспортскиот автомобил на Алфа Ромео воопшто. Конечно, треба да се нагласи дека, како кратенката GTA, името „Автоделта“ е подеднакво иконска марка, чија истоимена фабрика е сместена во експерименталниот центар Балоко, каде го зачувува своето скапоцено наследство.
Придонесот на престижните партнери
Алфа Ромео ги искористи вештините и соработката на престижните партнери како Мишелин, Бош и Алкантара: еве краток опис на нивните вредни придонеси.
Мишелин, вистинскиот стисок за екстремни перформанси
Новиот пневматик Pilot Sport Cup 2 CONNECT ѝ овозможува на Giulia GTA да добие дополнително прилепување, изразувајќи ги така сите екстремни перформанси. Внатрешниот дизајн и иновативните материјали на оваа гума, како што е двојно сложената шара – поцврста кон внатре и внатре, помека однадвор – и брановидните подлоги позиционирани веднаш под шарата, овозможуваат поголема крутост, нудат прецизност во возењето и совршено управување на возилото во сите услови, со што се подобрува и уживањето при возење.
Бош (Bosch), безбедност и контрола на перформансите на новата Giulia GTAm
Бош ја опремува Giulia GTAm со две централи на моторот. Двете централи, една по глава, овозможуваат индивидуална контрола, а потоа евентуално деактивирање на глава според потребниот вртежен момент, со значително намалување на потрошувачката и емисиите. Централите на Bosch исто така го контролираат системот за директно вбризгување под висок и низок притисок во ракавецот.
Во овој проект, инженерите Бош и Алфа Ромео исто така работеа рамо до рамо на функциите за контрола на забрзувањето и новите мапи за супер полнење преку турбо компресија.
Конечно, електричното прогресивно сервоуправување на Бош го прилагодува управувачот на возилото, обезбедувајќи одлична прецизност при изборот на траектории, поголема безбедност во случај на аномалии и намалување на емисиите и потрошувачката во споредба со традиционалниот хидрауличен серво управувач.
Алкантара, елеганција и функционалност произведени во Италија
Ентериерот на Алфа Ромео GTA се карактеризира со табла во Алкантара® во син-антрацит и црна боја, уникатен материјал кој ги комбинира естетиката и функционалноста.
Пријатна на допир, карактеристична и елегантна, од практична гледна точка, Алкантара е отпорна на абење, пропусна, но се прилепува до телото на возачот, така што дава вистинска удобност за да се избегнат прекумерни потреси при големи брзини. Покрај тоа, ја има и на инструмент-таблата, бидејќи не рефлектира светлина и го спречува напорниоте отсјај којшто го попречува возењето.
А, тука е и леснотијата на материјалот, во комбинација со карбонски влакна, што овозможува значително вкупно намалување на тежината на автомобилот во споредба со другите материјали, со што придонесува за предноста на вкупните перформанси на автомобилот. Поради ова, употребата на Алкантара е уште пообемна на GTAm, каде што елиминирањето на задната клупа остава простор за специфични форми во просторот, дизајнирани за да се постават кацигите зза возење и апаратот за гаснење пожар, исто така обложени со Алкантара. Контрастниот вез во боја на каросеријата и со кој е извезено логото GTA е во црвено боја Алфа Ромео со што се истакнува тркачкиот карактер на болидот.
Конечно, Алкантара е бренд Made in Italy и, како и Алфа Ромео, го прави Made in Italy – што се подразбира како способност за создавање производи со употреба на напредни технологии и истовремена посветеност на деталите, карактеристично за филигранството – адут на нивната изработка.
