Алфа Ромео: не може Milano? Тогаш ќе се вика “Alfa Romeo Junior” !

·         Во една од најважните седмици за иднината на Алфа Ромео, претставник на италијанската Влада изјавува дека употребата на името Milano, кое марката го избра за новиот спортски компактен автомобил, штотуку претставен, е забранета со закон.

 

·         Името Milano, меѓу омилените на јавноста, беше избрано за да му се оддаде почит на градот каде сè започна во 1910 година. Не е првпат Алфа Ромео да побара мислење од јавноста за да избере име на автомобил. Тоа се случи веќе во 1966 година со Spider 1600: тогаш, името што го избра јавноста беше Duetto.

 

·         Иако верува дека името Милано ги исполнува сите законски барања и имајќи го предвид фактот дека има навистана многу поитни прашања за решавање од името на нов автомобил, Алфа Ромео одлучи да го промени името од Milano во Alfa Romeo Junior, со цел да се промовира клима на спокојство и опуштеност.

 

·         Тимот на Алфа Ромео се заблагодарува на јавноста за огромниот број добиени повратни информации, на Здружението на италијански продавачи за нивната поддршка, на новинарите за огромното медиумско внимание посветено на новиот автомобил и на владата за бесплатниот публицитет предизвикан од оваа дебата.

 

·         Имајќи на располагање единствена историја и безброен список на имиња до кои може да се пристапи, промената на името не претставуваше никаков проблем. Убаво беше да се прегледа листата на имиња избрани како фаворити меѓу оние што ги предложи јавноста, меѓу нив: Alfa Romeo Junior.

 

Жан-Филип Импарато – CEO на Алфа Ромео

 

“Совршено сме свесни дека оваа епизода ќе остане врежана во историјата на марката. Тоа е голема одговорност, но во исто време е и возбудлив момент. Изборот на новото име Alfa Romeo Junior е сосема природен, и тој е силно поврзан со историјата на марката и е меѓу нашите омилени и меѓу омилените на јавноста од самиот почеток. Како тим, уште еднаш избираме да ја ставиме нашата страст на располагање на Марката, да им дадеме приоритет на производот и клиентите. Одлучуваме да се промениме, иако знаеме дека не сме обврзани да го направиме тоа, затоа што сакаме да ги зачуваме позитивните емоции што отсекогаш ги создавале нашите производи и да избегнеме секаков вид полемика. Вниманието кое му беше посветено на нашиот нов компактен спортски автомобил е нешто уникатно, со невиден број на пристапи до онлајн конфигураторот, што предизвика веб-страницата да се падне неколку часа.”

 

Стефано Одоричи – Претседател на Здружението на италијанските продавачи на Групацијата ФКА

 

“Aлфа Ромео е инклузивна марка, која прима и генерира страст и позитивни емоции. Ова може јасно да се види со едноставен поглед во очите на нашите клиенти кога доаѓаат да ги видат, тестираат, купат и однесат дома автомобилите Алфа Ромео во нашите продажни салони. Поради оваа причина, ја поздравуваме одлуката донесена од компанијата за промена на името на автомобилот од Milano во Junior, како што беше објавено во најновите вести, што би можело да влијае на климата на ентузијазам и огромното внимание што го добива новиот автомобил во последните денови од страна на нашите клиенти. Junior, како Milano, се убави имиња, кои влечат корени од историјата на марката. Не случајно веднаш станаа омилени кај јавноста.

 

Потеклото на името Alfa Romeo Junior

 

По успехот на Giulia и нејзината купе верзија Giulia Sprint GT, дизајнирана од Џуџаро за Бертоне, целта на Алфа Ромео е да привлече помлада, нова клиентела која сака да има брилијантен и ексклузивен автомобил, но притоа да не ги надмине трошоците за купување.

На 26 септември 1966 година во Балоко беше претставен моделот GT 1300 Junior кој, се откажа од името „Giulia“, беше родоначалник на новата генерација на Алфа Ромео. Всушност, со името Junior ќе се идентификуваат слични верзии на гамата Spider.

Главната механичка варијанта е усвојувањето на мотор со две комори од 1290 кубика кој - благодарение на еднократното напојување со гориво и новата фазатура - испорачува 89 КС за максимална брзина од над 170 km/h, само малку пониска од онаа на 1600 и во можност да гарантира високи перформанси и задоволство при возењето. Каросеријата е исто така подновена со посветена и помладешка опременост.

Со речиси 92 илјади продадени примероци, GT 1300 Junior ќе стане апсолутен бестселер во гамата и вистински статусен симбол на тоа време.